2008 BMW 325 i -91
<p>Ilmaantui myyntiin tonnin-parin 325 i koska ruoste oli iskenyt tähän oikein urakalla, muutoin oli hyvässä ehjässä maalissa, mutta toinen helma ja takalokarin kaari läpiruostunut.</p><p>Lisäksi taka-akseliston puslien kiinnityskohdista pari oli irtiruostunut. Otin hitsailuhaasteen ja kävin rälläköimässä purkuautosta ehjät peltiosat sekä kaupasta uuden halmapellin. Hitaasti askarrellen syntyi oikean muotoiset korjauspalat ja tallimaalauskin onnistui korjattuihin kohtiin vaikka olikin haasteellinen värisävy. Maali sekoitettiin koodin mukaan spraypulloihin. Taka-akselin puslien kiinnityskohdat vaati koteloiden avaamista rälläköimällä jotta koteloiden sisällä olevat palat sai leikattua irti ja hitsattua kunnolla ylä- ja alapuolelta. Reilun kokoiset korjauspalat sai purkuautosta leikkaamalla. Samalla kannatti vaihtaa puslat, irroitustyökalu syntyy näppärästi raudoista hitsaamalla. Loput kuvat tästä autosta on jossakin kateissa..</p>
/kuvat/Omat ajopelini kautta aikain/2008 BMW 325 i -91/1228072571433_7_orig.jpg